Monday, May 11, 2009

Splurge

I've splurged, yes siree! I've just had four canvasses measuring 48" x 72", or 120 x 150 cm delivered! Now I'm wondering if I will ever get the studio I'm hoping for, or if I will be needing to redecorate my bedroom to make space for painting.

I do have some ideas for how to make my sleeping slash working space even more multifunctional, the only thing being that I'm so set on painting with oils that going back to acrylics would feel like a defeat. But alas, I have my brains to think of, and I've already destroyed a good amount of cells up there by living and breathing the fumes of paint.

We'll see.

6 comments:

Maj Beldring Henningsen said...

Ih hvor fint - og har stadig et stående bud på et af malerierne! Godt at du er tilbage med penslen i hånden!

Sarah Carlson said...

Sveske. Det er hvad du er:O)

Sarah Carlson said...

Forresten, kan du så få noget på den blog!!! Et billede af Thorsen i det mindst...

Maj Beldring Henningsen said...

Hvilken blog? Har jeg nogen?

Maj Beldring Henningsen said...

ha ha. Nu trykkede jeg lige på mit navn. Det havde jeg da glemt alt om.
Men jeg ved ikke om jeg er blogger material...

Sarah Carlson said...

Selvfølgelig! Du både er og har blogger material. Og jeg vil i givet fald læse den hveeeer dag!