Thursday, April 5, 2012

Tokyo Travelogue #4: Mosaic



5 comments:

Anne said...

Yeah! Flere opdateringer! :o)

Jeg har fotos af præcis samme motiver (mine fotos er selvfølgelig ikke så proff som dine) - det er lidt sjovt. Er det mon noget der bliver fanget af et hvert turistkamera? Eller kun dem fra skandinavien? Eller er det bare os to, som har øje for det samme? ;o)

http://flic.kr/p/64jD67 & http://flic.kr/p/8cE52e

Hils Johan og hyg jer forsat i den japanske! KRAM

Sarah Carlson said...

Ej, hvor er det skægt! Og hvad værre er, så har jeg vel netop set dem, hvis de er blandt dem du sendte?

Mystisk nok kan jeg ikke følge dit link...den siger: "Oops! Looks like you followed a bad link."

Jeg tror i øvrigt det er os to, der har øjne for det samme. Så ingen andre, der fotograferede den:O)

Anne said...

Nej - det er ikke blandt dem jeg sendte. Og det er to links - så hvis du har copy pasted hele linjen, er det dér hunden ligger begravet :o)

Sarah Carlson said...

Ån nej, det er morsomt! Troede først kun det var den der mosaik, haha!

Johan og jeg er i øvrigt enige om at dine billeder er flottere:O)

Anne said...

:oP