Monday, May 28, 2012

on the mt bandwagon

To be honest, I've had trouble getting the fascination with decorative masking tape, but on the other hand it felt ridiculous to to go all the way to Japan and not buy a few rolls of mt. And so I did, along with a bunch of other slightly silly wrapping products. And there you go. All of a sudden I found myself packing cookies in cellophane bags and sealing them with polka-dotted tape.

Are you gagging? I am a little, but then again it looked so cute I couldn't help myself.

The cookies are peanut butter and practically flour-less, in case you're wondering. Recipe from Saveur magazine.

2 comments:

Mette Kærlig Hilsen said...

tokyo kan overvinde selv den mindst dekorative :) Jeg elsker mønstret tape, men er sindsygt dårlig til at pakke ting ind! De første gaver fra japan jeg har foræret væk, har været pakket ind i avispapir og med utroligt flot tape og stempler håbløst placeret rundt omkring. Skal øve mig lidt mere.. og pakke småkager ind... de småkager jeg skal bage i mine mumibageforme... og miffy bageforme..

Sarah Carlson said...

Ooo, det glæder jeg mig til at se på din blog - følger allerede trofast med i rejsedagbogen:O)