Sunday, August 12, 2012

We've returned home! To fresh flowers and veal fricassée!

Jesus, it's good to be home. If it weren't for the fact I had to rush straight to work when we got back on Thursday morning, I could have downright got down and kissed made out with the floor of our apartment. That's how good it felt.

And to make matters even better, Johan's dad had stocked the fridge with fancy gourmet food. Like, the kind that comes in fancy glass jars and which you'd always be too stingy to splurge on yourself.

Oh, and flowers too:O)

5 comments:

Anne said...

Velkommen hjem! rart at have dig tilbage i spontan besøgs-/udflugtsnærhed :o)

Sarah Carlson said...

Ooo tak! Besøg/udflugt må vi have gjort noget ved i en fart. Hos mig denne gang? :O)

I øvrigt, har Alma fået sin fødselsdagsgave med posten endnu?

Anne said...

Ja tak :o)

Og nej til fødselsdagspost - ooh hvor spændende, og lidt nervepirrende med tanke på, at posten måske har svigtet!? Hvad er cirkus forventet tidsramme for gevinst i postkassen?

Sarah Carlson said...

Jamen det er lidt mystisk så. For jeg tror det er mere end 14 dage siden jeg sendte den. Jeg skrev Alma Nørregård-Hansen på...gad vist om det var en fejl.

Nå, i værste tilfælde kommer den retur til NY, og i så tilfælde må jeg lige få Matteo til at sende den igen:O)

Anne said...

Tror ikke navnet burde være årsag til fejl ... til gengæld tænker jeg, at værste tilfælde ikke er gående retur, men snarere “gået tabt" - nedtur. Men nuvel, lad os ikke tage nedturen på forskud. Vi venter forventningsfulde i spænding!