Tuesday, January 8, 2013

vitamins and gran

I went grocery shopping late the other night and walked past a shelf with vitamins on special. And it reminded me so much of my grandmother, and how she used to be so diligent about taking her vitamins and drinking vegetable juice, and the way she'd patter about in her kitchen and prepare afternoon or evening tea along with a plate full of different cookies and sweets, and how she'd always have a plate on the kitchen counter with a half-eaten piece of white toast that she didn't finish in the morning because she was so adamant about eating her piece of rye bread first, which made her feel full, I guess.

And I missed her so much because she was just the best there ever was.

8 comments:

Naja Hougaard said...

sarah, kommer du ikke tilbage til cyberspace igen? vi savner dig..

Sarah Carlson said...

Nårh Naja, du er så sød. Lige som jeg troede, at der alligevel ikke var nogen der savnede bloggen, så fik jeg sådan en kommentar, der varmede (og motiverede) mit lille bloggerhjerte:O)

Jeg SKAL mande mig op. Skal bare lige finde på noget godt, så det hele ikke går op i trivialiteter....

Og tillykke med den lille, der er på vej! Hvor bliver det spændende! (Mads har fortalt:O)

Naja Hougaard said...

Ja du skal saa! og du er altsaa ret god til at skrive om de der dejlige trivialiteter! altsaa ud over alle eventyrene, selvfoelgelig..

og tak!

PROVINS said...

Ja mand, mand dig lige op :-) Savner jo dine opdateringer!

Sarah Carlson said...

Aij altså, her sidder man og prøver at være ligeglad med det bloggeri, og så får man sådan en hyggelig besked:O)

Nu er I 2 der savner liv på bloggen. Lægger jeg min mormor oveni, bliver det 3. Og 3 er et godt tal.


I'll be back.

PROVINS said...

top dollar med tre læsere ---
Jeg har haft ringet til min mor hver søndag så hun kunne se kålkællingerne -- så var vi ihvertfald to tv tændt til statestikken :-)

Maria said...

Jeg savner dig også Sarah!

Sarah Carlson said...

Aij, nu er jeg næsten rørt til tårer piger. Faktisk helt oprigtigt.

Jeg blogger i weekenden sgu! Måske allerede fredag, og jeg glæder mig faktisk lidt :O)