Wednesday, September 18, 2013

they never got posted

I've been spending a lot of time lately sorting through pictures, swearing that from now on out, I should really restrict myself to take one, single photo when I come across something picturesque, because sorting through 30 more or less identical versions of, say, a breathtaking view is really a bitch.

That said, I did come across a couple of solitary gems, which, for one reason or another, I never found an excuse to post. So here you go: A traditional Danish lunch platter that Johan ordered ages ago and an old-fashioned sundae with a poppin' Maraschino.

4 comments:

PROVINS said...

Jeg har det samme problem ... mit iphoto er fyldt til randen af næsen ens billeder!
Er i hjemme nu eller er i stadig på eventyr i Afrika?

PROVINS said...
This comment has been removed by the author.
PROVINS said...
This comment has been removed by the author.
Sarah Carlson said...

Nu er jeg tilbage i Nairobi, faktisk! Og deraf et alt, alt for forsinket svar. Bloggen har lidt under et par uger med jeg-skal-snart-pakke-og-rejse-afsted-stress og deraf manglende evne til at samle mig om noget som helst andet ;O)